DIY Deodorant


Aangezien de shampoo zo klaar was, ben ik meteen maar door gegaan met het maken van deodorant (jep, ook hier kun je je afvragen of een mens uberhaupt deo nodig heeft)
Na flink wat deo-loze jaren merk ik nu ik alles op de fiets doe toch wel graag iets lekkerder ruik daar onder mijn armen ;-)

Benodigdheden:
Baking Soda, Maizena, Kokosolie
eventueel etherische olie

Ook dit recept is zo gepiept.

Smelt 2,5 lepels kokosolie
Voeg 2 lepels maizena & 2 lepels baking soda toe
Roer het geheel goed door elkaar
eventueel kun je nu een paar druppels etherische olie toevoegen
(ik voegde tea tree olie toe)
laat het geheel afkoelen/stollen in een hersluitbaar potje
Klaar!


Voordat ik op de fiets spring smeer ik een klein laagje van de Home made Deo.
Fijn!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten